Oslo i dag!

21.06.2017

Hei, nå er jeg ferdig pakket til Oslo-tur med Emma i dag! Gleder meg sykt! jeg skal kjøre om to timer så møter jeg Emma på Sola. Liten plan om hva vi har tenkt å gjøre på turen. Reiser hjem igjen på onsdag.

-Frognerbadet og Frognerparken.

-Slottet og sigsthing inni.

-Shopping!

-VG-lista i morgen.

-Tusenfryd og Norwegian outlet (leier sikkert bil).

-Tur i byen.

-Kino+god sushi.

Det er meldt ganske bra vær på lørdag så det blir nok Frogner badet/prken da og kanskje litt shopping. Men også bra på søndag og mandag også, så satser på Tusenfryd på mandag! Og kanskje slottet på søndag. Kino blir på lørdagskvelden. Shpping blir litt innimellom eller på tirsdag. men nå må jeg pakke aller siste rest! Klem 


Juliet Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang