I går! 

25.06.2017

Hei. Jeg og Emma koser oss veldig i hovedstaden. Nå er vi nettop oppe sto vell opp rundt halv 8. Men, hi hi VG-lista på fredag nei! Der blanda jeg dagene ass! Emma egler jeg med det hele tiden! Hun var inne på bloggen før vi dro på torsdag å da vi kom til flyplassen, sa hun bare at det ikke var noen som kom på VG-lista! Jeg bare sånn ehh, hvorfor er det avlyst?! Og hun bare nei jeg tror det går på riktig dag da! Så da forstod jeg det! Ha ha ble skikkelig redd for at det var avlyst! Men, det var visst i går da ikke fredag! Ja ja alle kan ta feil! I dag blir det Frogner Badet/Parken. Så det blir kos! Nå skal jeg hoppe i dusjen før vi går å spiser frokost så jeg må gå! Klem

Juliet Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang