Hva har egentlig skjedd?

30.07.2017

Hei! Nå er det sykt lenge siden!! I dag når jeg sette meg ned ved PC-en hadde jeg nesten glemt ut passordet! Det har skjedd mye siden sist, og akkurat nå er jeg og Sondre i Sandefjord! La oss ta dette helt fra lørdag 8.juli!

Den 8. juli delte vi at vi skal gifte oss! Vi har snakket veldig mye om dette og vi gleder oss veldig! Vi (jeh,hi hi) har vel egentlig bestemt os for korallrød som temafarge i bryllypet, og jeg har et strekt ønske om å ha Henriette som brudepike! Sondre sier jo ikke nei til dette og Henriette også har veldig lyst til det! 

Så tirsdag 11.juli tok jeg og Sondre turen til Haugesund til Sondre sine foreldre!! Og vi ble der til torsdag 13.juli. 

Så fredag 14.juli tok jeg en rask flytur til Sandra i Bergen og sov der en natt. Vi shoppa, spiste på bryggen, gikk i akvariet og på vitensenteret. Sykt koselig og se Sandra igjen!

Torsdag 20.juli tok jeg og Sondre en "kjapp" tur innom gladmaten der vi møtte en kompis av Sondre og kjæresten så da ble det kos med de! Dette var på dagtid såd et var ikke så sykt med folk. På fredagen gikk jeg og Emma litt senere på dagen på gladmaten og koste oss!

På lørdag den 22.juli tok jeg og Sondre en virkelig shoppingrunde til det nye huset! Vi var på blant annet på IKEA, Søstrene Grene, Ting, Bolia og noen andre. Dette brukte vi HELE dagen på og vi kom hjem fra IKEA i halv ti tiden på kvelden! Så nå må vi ha nok ting til 5 hus! Mye av de møblene jeg og Sondre hadde har vi sellt for det var typiske møbler vi hadde fått med når vi flyttet ut hjemmefra. Så nå ville vi ha en ny start i det nye huset! Vi har handlet inn mye fint!

Vi har vært i Sandefjord siden fredag og skal være her til tirsdag, før vi kom hit var vi i Kristiansand fra mandag til fredag. I Kristiansand gikk vi å shoppet, gikk i badeland, i dyreparken, Gimle Gård og kanonmuseum. På vei til Kristiansand stoppet vi på Evje og gikk i klatreparken der som var veldig spennende! På fredag kjøte vi til Sandefjord ganske tidlig så da tok vi noen runder i byen og vi gikk på Håndtverkeren som er en full 50-talls cafe, der vi spiste lunsj og is på isbaren som var dritgod! I går tok vi turen til Ula og til Ulastrand som er kjempe fin og det er noen av de fineste strendene vi har sett! Der gikk vi i kiosken og jøpte litt snacks og sette oss på et teppe på stranden og koste oss mens vi så på havet. Så gikk vi litt rundt der blandt annet til Ulabrand. Så kjørte vi tilbake og spiste litt, før vi shoppet litt i byen. I dag var vi på Mølen (freda rullesteinstrender) og Vikinggården Kaupang. Nå skal vi ut å spise skalldyr! Klem

Juliet Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang