En måned?!

29.08.2017

Hei igjen! Uff, sååå lenge siden jeg har tittet innom her! Det er snart en måned siden!? Tiden går så fort, jeg husker ikke at jeg har gjort noe på denne måneden! Men, her er jeg. Bare en liten titt innom, siden jeg er i huset. Det går så bra her, og jeg er veldig glad for at det snart er ferdig og klart til innreding! Nå er elektrikeren her og Sondre hjelper han litt, mens jeg hoppet inn og oppdaterte bloggen litt! Endelig! Nå er huset malt og ferdig, i går var vi på IKEA og ferdig-stillte walk-in-closet`et mitt som nå er bestillt! Juhu, jeg gleder meg så til å få det inn og rydde inn alt av klær og acessorize som nå ligger i poser og bager klar for en helt ny start! Snart kan vi beggyne og sette inn alt av møbler i det tomme og ufargede hjemmet vårt! Dette huset har blitt veldig spesielt for oss og føles vårt, kanskje fordi jeg sa ja til Sondre i dette huset! Det er ganske lenge siden vi hadde den største shopping runden ever, men vi fikk ikke satt inn så mye med en gang. Nå er kjøkkenet og bada ferdig innsatt og kan brukes! Så det er bra da! Så vi slipper å gå på do hos naboen. Veldig rotete innlegg, men jeg vile bare stike innom. Men nå må jeg nesten gå, klem Juli!

Juliet Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang