Emma

25.06.2017

Nå er Juliet i dusjen og jeg vil bare skrive litt om henne (hun glemte å logge ut). Jeg er ingen person som går inn på bloggen hennes å skriver masse tull eller ting som at hun skal gifte seg med Sondre eller ha barn eller noe, for det er frekt! Uansett er jeg ingen blogger så jeg er ikke så vandt med det men jeg håper det blir bra! 10 bra ting om Juliet.

1. Du er verdens beste venn!

2. Du har verdens fineste kjæreste (utenom min Even).

3. Du har kjøpt et fint hus og hadde det fint før også!

4. Du er ommsorgsfull og tenker på andre før deg selv!

5. Du har et varmt hjerte som alltid er åpent for alle. 

6. Du er veldig god til å trøste og er god å snakke med!

7. Du har en veldig fin klestil som du passer perfekt!

8. Du er verdens beste å reise på ferie eller turer med!

9. Du er åpen for alle nye folk!

10. Jeg elsker deg, Juliet!

Juliet Bendiksen
Drevet av Webnode
Lag din egen hjemmeside gratis! Denne nettsiden ble laget med Webnode. Lag din egen nettside gratis i dag! Kom i gang